Marka Algida została wprowadzona na polski rynek w 1993 roku wraz z kupnem przez koncern Unilever fabryki w Baninie. Od lat zbliża do siebie ludzi oraz jest dla nich inspiracją do dzielenia się radością. Podążając za trendami Algida wciąż rozbudowuje swoją ofertę, zaskakując produktami dopasowanymi do różnych gustów, stylów życia i smakowych preferencji.
Bogate portfolio marki obfituje w szereg propozycji, wśród których każdy amator lodów znajdzie coś dla siebie: od uwielbianych wariantów klasycznych lodów na patyku z takimi przysmakami jak zmysłowy Magnum w trzech wariantach: Classic, Almond i White - kuszących wspaniałym, niezapomnianym smakiem czekolady, czy najlepiej sprzedający się lód impulsowy w Polsce – Big Milk oraz orzeźwiający owocowy Twister, poprzez tradycyjne lody familijne z linii Algida Śmietankowa, aż po Carte d’Or, które potrafią rozkochać w sobie od pierwszego spróbowania . W portfolio Algidy pojawiły się także multipacki, czyli najbardziej popularne smaki lodów impulsowych w wersji mini spakowane w kilkusztukowe opakowania.